admin admin .

admin

سقف كاذب در تهران

سقف كاذب در تهران ، شايد شما هم در طراحي داخلي منزل يا محيط كار خود از سقف كاذب استفاده كرده باشيد. امروزه بسياري از افراد در سالن پذيرايي، سرويس بهداشتي، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، كتابخانه، محيط هاي كاري و ... از سقف كاذب استفاده مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دگزامتازون

دگزامتازون يا آنطور كه رايج است دگزا، يكي از داروهايي است كه در اشكال مختلف خود (شربت، قرص، قطره، آمپول، پماد و محلول‌ها) وجود دارد و يكي از پركاربردترين داروهاست. دگزامتازون، قويترين دارو و يكي از, طولاني‌اثرترين انواع كورتون است كه در كنار انواع آنتي بيوتيك‌ها، داروي آشناي ما ايراني‌هاست.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۵:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ديوار سبز

ديوار سبز Green Wall ، امروزه بسياري از افراد با معناي گرين وال آشنا هستند. گسترش شهرنشيني باعث شده تا مردم به فكر استفاده بهينه از فضاي ساختمان خود بيفتند. ديوار سبز يا گرين وال يك ايده جذاب و مناسب براي داشتن فضايي زيبا و دلنشين در منزل مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۳:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

علل گلودرد كودكان

ويروسي يا باكتريال؟؟ خيلي از موارد گلو درد  به خصوص در فصل سرما به علت ويروس ها هستند يعني بسته به مكان هاي مختلف و فصول مختلف 70 درصد گلودردها مي تواند به علت ويروس ها باشند . علت ديگر گلودردها بر اثر وجود باكتري بوده كه درمان آن از اهميت بسيار بالايي برخوردار است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)