admin admin .

admin

تعمیر کاتالیزور انواع خودرو داخلی و خارجی

و ظرافت انجام دهد. برای این منظور از تجهیزات پیشرفته و افراد حرفه ای استفاده می‌کند. آنها بعد از بررسی وضعیت کاتالیزور و عیب یابی این قطعه، خدمات مطلوبی را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند.

تعمیرگاه کاتالیست خودرو
تعمیرگاه کاتالیست خودرو به عنوان یکی از برترین مراکز تعمیر کاتالیزور شناخته می‌شود. تخصص این تعمیرگاه در تعمیر کاتالیزور خودرو است. علاوه براین در زمینه فروش انواع کاتالیزور خودروهای داخلی و خارجی، شستشوی کاتالیزور و دیگر قطعات بخش اگزوز خودرو فعالیت می‌کند. تعمیرگاه تخصصی کاتالیست خودرو با استفاده از تکنسین‌های ماهر و تجهیزات پیشرفته، خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. در این راستا استانداردهای حرفه ای و قوانین مشتری مداری را رعایت می‌کند.

تعمیرگاه تخصصی کاتالیست خودرو
تعمیرگاه تخصصی کاتالیست خودرو یک برند تخصصی و با اصالت دارد. این ویژگی تعمیرگاه کاتالیزور باعث شده است تا نسبت به رقبا متمایز باشد. مهم‌ترین فعالیت تعمیرگاه کاتالیست، تعمیر کاتالیزور و نوسازی آن است. این خدمات برای خودروهای داخلی و خارجی انجام می‌شوند.

علائم خرابی کاتالیزور خودرو
1- چراغ چک روشن می‌شود.
2- اتومبیل به سختی استارت می‌خورد.
3- صداهای تق تق از کاتالیزور شنیده می‌شوند. این صداها ناشی از خرد شدن اجزای کاتالیزور (شبکه لانه زنبوری) است.
4- بوی بد و نامطبوعی مانند بوی تخم مرغ گندیده به مشام می‌رسد.
5- دود تیره از اگزوز خارج می‌شود.
6- شتاب و توان ماشین کاهش می‌یابند.
7- حالت عادی مصرف سوخت برهم می‌خورد.

مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور
مرکز تخصصی تعمیر کاتالیزور خودرو به صاحبان اتومبیل‌ های مختلف توصیه می‌کند از برداشتن و حذف کاتالیزور اتومبیل پرهیز کنند. برخی افراد به منظور افزایش شتاب خودرو، کاتالیزور آن را برمی‌دارند. ممکن است بعد از برداشتن کاتالیزور خودرو، شتاب آن برای مدت کوتاهی افزایش پیدا کند. اما این روند دائمی نیست و به مرور زمان به سایر قطعات خودرو آسیب وارد می‌کند.

علاوه براین میزان آلایندگی ماشین را چندین برابر افزایش می‌دهد. به این ترتیب صدمه جدی به محیط زیست وارد می‌کنند. خودروهای فاقد کاتالیزور نمی‌توانند گواهی معاینه فنی دریافت کنند و در آزمون آن رد می‌شوند.

هزینه تعمیر کاتالیزور
هزینه تعمیر کاتالیزور یا قیمت تعمیر کاتالیست در تمام خودروها یکسان نیست. قیمت کاتالیزورها به عوامل مختلفی مانند نوع و مدل ماشین و کشور سازنده بستگی دارد. طبیعی است که با افزایش قیمت خودرو، هزینه قطعات و لوازم یدکی آن هم افزایش پیدا می‌کند. با این تفسیر، قیمت کاتالیزور خودروهای لوکس مانند بنز بیشتر از خودروهایی مانند هیوندای است.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۲:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)