admin admin .

admin

میزان تزریق ژل برای حفظ زیبایی لب

کرده باشید، او با توجه به فرم چهره شما و اندازه بینی و تمامی جوانب و با استفاده از تجربه خود بهترین انتخاب را خواهد داشت.
لازم به یادآوری است که انتخاب کلینیک و پزشک ماهر بسیار حائز اهمیت است. پزشکان ماهر با استفاده از تکنیک های خاص خود و همچنین استفاده از انواع ماساژ مناسب بعد از تزریق ژل، فرم لب شما را ایجاد می کنند.

مزیت های تزریق ژل لب مدل عروسکی
ایجاد حس خوب و باربی بودن یکی از ویژگی های بارز آن است. چنانچه مشکل دیده شدن لثه در هنگام خندیدن در افراد وجود داشته باشد از طریق تزریق ژل لب مدل عروسکی این مشکل کاملا برطرف می گردد. این مدل علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه درمانی نیز دارد.

تفاوت تزریق ژل مدل عروسکی با سایر مدل ها
تزریق ژل مدل عروسکی با سایر مدل ها تفاوت هایی دارد. در این روش تزریق ژل بیشتر بر قسمت V شکل تمرکز دارد. مقدار تزریق ژل در یک قسمت از لب نسبت به سایر قسمت ها بیشتر است و زیبا شدن لب ها در این روش کاملا وابسته به میزان مهارت پزشک می باشد. از دیگر فاکتورهای موثر در تزریق ژل لب عروسکی می توان به فرم لب ها و نیز ظاهر و فرم صورت فرد اشاره کرد.
لازم است پیش از این عمل که بصورت سرپایی انجام می شود، یک جلسه مشاوره با پزشک داشته باشید و نظرات و سلایق خود را با او در میان بگذارید. علاوه بر این یک آزمایش کلی از وضعیت سلامتی خود پیش از انجام تزریق داشته باشید تا از عدم حساسیت خود نسبت به ژل مطمئن شوید. به این ترتیب با خیالی آسوده اقدام به این عمل می نمائید. در ادامه به توصیه های پزشک خود توجه نمائید تا با مشکلاتی همچون کبودی و التهاب درگیر نشوید

بهترین ژل برای تزریق مدل عروسکی
ژل های حاوی اسید هیالورونیک، بهترین ژل ها هستند. ژل هایی که لب ها را به راحتی حجیم کرده و ماندگاری بالایی دارند. کنترل راحت مقدار حجم لب، از بین بردن نامتقارنی لب بالا و پایین، التهاب و تورم و کبودی بسیار کم، کاهش احتمال ایجاد آلرژی و ... از جمله مزایای استفاده از این ژل ها می باشد. ماندگاری این ژل ها بین 180 تا 270 روز است. البته این ماندگاری به عواملی همچون چربی سوزی بدن، میزان فعالیت های فیزیکی فرد، سن و ... بستگی دارد. گاهی اتفاق می افتد این ماندگاری در افرادی که چربی سوزی کمی دارند تا یکسال هم ادامه پیدا کند.

مراقبت های ضروری بعد از تزریق ژل
بعد از تزریق ژل بهتر است فرد از انجام ورزش های سنگین بدنسازی به مدت 2 الی 3 روز پرهیز کند. همچنین تا 7 روز نبایستی از دخانیات استفاده نماید. دوش گرفتن به مدت 2 روز ممنوع است و نیز باید از رفتن به محیط های نسبتا گرم مانند سونا به مدت 2 الی 4 روز پرهیز کنند. برای کاهش کبودی و التهاب می توانند تا 24 ساعت از کمپرس آب سرد استفاده نمایند. نوشیدن آب زیاد و کم کردن مصرف نمک هم باعث می شود تا سریع تر بهبود پیدا کنند. در صورت بروز درد می توانند با مشورت پزشک از مسکن استفاده نمایند.

https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۳:۱۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)