admin admin .

admin

متخصص ایمپلنت در شمال تهران

بنابراین باید آمادگی لازم برای یک تست دندانی جامع را داشته باشند. در این پروسه لازم است تا اطلاعاتی درباره ی سوابق پزشکی خود در اختیار پزشک قرار دهند. اگر هر نوع دارو یا مکملی را استفاده می کنند با پزشک خود در میان بگذارند. متخصص ایمپلنت در شمال تهران با توجه به تعداد دندان های موردنیاز برای فرد، شرایط استخوان فک و دندان های اصلی باقیمانده، یک روش درمانی مناسب برای بیمار طراحی می کند. پزشک برای کنترل درد در طول عمل جراحی از روش های مختلفی مانند بیهوشی موضعی، داروهای آرامبخش یا بیهوشی عمومی استفاده می کند. در این مورد می توانند با او مشورت نمایند. اگر از دارو یا بیهوشی عمومی استفاده کردید حتما از یک فرد بخواهید تا بعد از عمل، شما را همراهی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات خود می توانید با متخصص ایمپلنت در شمال تهران تماس بگیرید.

دکتر مهدی کریمی
جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology) می باشند همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.


خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.
ایمپلنت در شمال تهران

ایمپلنت در شمال تهران با کیفیت بالایی انجام می شود. در این روش درمانی، قطعات فلزی پیچ مانندی را در محل دندان های از دست رفته نصب می کنند. در مواقعی که دندان های مصنوعی یا پل های مصنوعی دندانی به خوبی عمل نمی کنند می توان از ایمپلنت در شمال تهران استفاده کرد. علاوه بر این زمانی که امکان جایگزینی ریشه دندان های طبیعی با دندان های مصنوعی یا پل های دندان مصنوعی وجود ندارد می توان از آن استفاده کرد.

ایمپلنت در شمال تهران با بررسی وضعیت دندان های بیمار آغاز می شود. یعنی دندانپزشک در گام اول به بررسی شیوه کشیده شدن دندان، وضعیت فضای خالی ناشی از کشیدن دندان، سنجش تراکم استخوان محل ایمپلنت و سلامت عمومی بیمار می پردازد. اگر مشکلی در این موارد وجود نداشته باشد، کاشت ایمپلنت را انجام می دهد. در صورت وجود هر گونه مشکل، ابتدا باید آن را رفع کرد. اگر قصد دارید تا ایمپلنت انجام دهید، بهتر است 4-2 ماه پس از کشیدن دندان اقدام به کاشت کنید. این بازه ی زمانی به عنوان بهترین زمان برای کاشت دندان شناخته می شود. در این دوره، بافت استخوان فک بهبود پیدا کرده است و آمادگی بیشتری برای پذیرش ایمپلنت را دارد. البته امکان کاشت دندان از لحظه ی کشیدن آن وجود دارد ولی شرایط آن متفاوت است.

پس از اینکه ایمپلنت درون استخوان فک نصب شد، کم کم استخوان های اطراف با آن جوش می خورند و آن را محکم تر در جای خود نگه می دارند. هنگامی که روکش دندان مصنوعی روی اباتمنت قرار گرفت، ظاهری طبیعی به دندان شما می دهد. برای انجام ایمپلنت در شمال تهران فقط کافی است تا با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۴:۳۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)