admin admin .

admin

لیزر الکساندر بهتر است یا لیزر دایود؟

تمایل افراد به زیبایی باعث شده است تا همواره به دنبال روش‌های بهتر برای حذف موهای زائد خود باشند. در گذشته بیشتر از روش‌هایی مانند موم، تیغ، ژیلت، بند انداختن، اپیلیدی و... استفاده می‌شد. این روش ها، علاوه بر اینکه دردناک بودند نیاز به زمان و هزینه داشتند.

به مرور زمان و با پیشرفت علم، روش‌های جدیدی برای از بین بردن موهای زائد کشف شد. امروزه برای حذف موهای زائد از انواع دستگاه های لیزر استفاده می‌شود. هر یک از مدل‌های دستگاه لیزر، ویژگی‌های منحصربه فردی دارند. دو نمونه از این دستگاه ها، لیزر الکساندر و لیزر دایود هستند.

لیزر الکساندر یا لیزر دایود؟ کدام بهتر است؟
امروزه در بسیاری از مراکز و کلینیک‌ های زیبایی از این دو نوع دستگاه لیزر استفاده می‌کنند. لیزر الکساندر و لیزر دیود هر دو جزو بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد هستند. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد با این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های قدیمی‌تر مانند لیزر روبی و IPL بهتر بوده است.

هر دو دستگاه، کیفیت خوبی در حذف موهای زائد دارند. با این حال نمی‌توان پاسخ قطعی به این سوال داد که « لیزر الکساندر بهتر است یا لیزر دایود؟ » چرا که این مسئله به نیاز شما (فرد زیباجو) بستگی دارد.

لیزر الکساندر چیست؟
لیزر الکساندر یا همان لیزر الکساندرایت، جزو بهترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است. طول موج آن 755nm می‌باشد و تاثیر فوق العاده‌ای در حذف موهای زائد دارد. عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت به صورت غیرتماسی است. یعنی بدون اینکه به سطح پوست متصل شود، می‌تواند روی فولیکول‌های مو تاثیر بگذارد. این ویژگی لیزر الکساندر موجب شده است تا احتمال انتقال بیماری‌های پوستی از این طریق به صفر برسد. برای از بین بردن موهای زائد خود با دستگاه الکساندر فقط کافی است به بهترین مرکز لیزر الکساندر در تهرانپارس مراجعه کنید.

لیزر دایود چیست؟
لیزر دایود، نوع دیگری از دستگاه های لیزر است که در آن برای حذف موهای زائد از طول موج 808nm استفاده می‌شود. به این ترتیب می‌تواند فولیکول‌های مو را تخریب کند و موهای زائد را از بین ببرد. طول موج لیزر دایود باعث شده است اثر خوبی روی پوست تیره داشته باشد.

لیزر الکساندر برای شما مناسب‌تر است یا لیزر دایود؟
بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید که « لیزر الکساندر بهتر است یا لیزر دایود؟ » و شما بهتر است از کدام یک استفاده کنید. درست است که نوع دستگاه لیزر اهمیت زیادی دارد؛ اما نباید از اپراتور دستگاه غافل شد.

یک اپراتور حرفه ای تاثیر بسزایی در نتیجه لیزردرمانی دارد. افرادی که در لیزردرمانی تخصص دارند، با توجه به رنگ مو و نوع پوست شما، بهترین طول موج را به کار می‌برند.

به طور کلی باید گفت لیزر الکساندر و لیزر دایود هر دو در حذف موهای زائد موثر هستند.

ادامه مقاله در
https://silverbookco.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۸:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)