admin admin .

admin

سفید کردن دندان در دندانپزشکی

۱. جرمگیری و پالیش دندان‌ها
یکی از مهم‌ترین عوامل زردی دندان‌ها،‌ جرم دندان‌ها است. جرم دندان در ابتدا سفید رنگ است؛ اما به مرور زمان و در صورت عدم رعایت بهداشت دهان، سفت شده و رنگ آن زرد می‌شود. جرم دندان علاوه بر زرد کردن رنگ دندان‌ها، باعث تحلیل لثه، لقی دندان‌ها و خراب‌شدن دندان‌ها هم می‌شود. با یک روش ساده به نام جرمگیری و پالیش دندان‌ها توسط دکتر ترمیم دندان می‌توان این جرم‌ها را از روی دندان پاک کرد. با این حال، ممکن است در برخی شرایط، رنگ زرد دندان‌ها تغییری نکند، چرا که ممکن است علت بدرنگی دندان، عامل دیگری به جز جرم باشد.

۲. سفید کردن دندان با بلیچینگ
یکی دیگر از روش‌های پزشکی برای داشتن دندان‌هایی سفید رنگ، بلیچینگ است که باعث می‌شود دندان‌ها تا چند درجه سفیدتر شوند.

سرعت انجام این روش برای سفید کردن دندان زرد شده و بی‌خطر بودن آن از جمله مزایایی است که می‌توان برای روش بلیچینگ توسط دکتر بلیچینگ نام برد.

بلیچینگ به سه روش خانگی، مطب و ترکیبی انجام می‌شود. روش بلیچینگ در مطب بسیار سریع‌تر است اما دوام کمتری دارد. با این حال، روش بلیچینگ در خانه، به زمان بیشتری نیاز دارد اما دوام بیشتری هم دارد. همچنین بهترین روش ممکن، روش ترکیبی است که در مطب و ادامه آن در خانه انجام می‌شود و می‌تواند نتیجه بهتری در پی داشته باشد.

۳. سفید کردن دندان با کامپوزیت ونیر
یکی از روش‌های پزشکی، کامپوزیت ونیر است که نه تنها برای سفید کردن رنگ دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه به بهبود و شکل دندان‌ها هم کمک می‌کند.

۴. سفید کردن دندان به روش لمینت دندان
لمینت یکی دیگر از روش‌های سفید کردن دندان ها است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این روش نه تنها دندان‌های شما را سفید و خوش‌رنگ می‌کند؛ بلکه باعث مرتب و یکدست دیده‌شدن دندان‌ها هم می‌شود.

https://www.paziresh24.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۳:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)