admin admin .

admin

تزریق ژل لب در چهارراه طالقانی کرج

می‌توان حجم لب‌ها را افزایش داد. علاوه براین امکان متقارن‌سازی لب‌ها هم وجود دارد.

نحوه تزریق ژل لب در چهارراه طالقانی کرج
پزشک ابتدا نکات مراقبتی قبل از تزریق را به شما یادآوری می‌کند. این نکات شامل مواردی درباره توقف مصرف برخی داروها است. در ادامه به بررسی حالت کلی لب شما می‌پردازد. بهتر است درباره مدل لب و انتظارات خود از نتایج تزریق با پزشک صحبت کنید.

تزریق ژل در چهارراه طالقانی کرج زمان زیادی طول نمی‌کشد. در هنگام تزریق، ابتدا سطح لب‌ها به وسیله محلول آنتی‌باکتریال ضدعفونی می‌شوند. برای اینکه دردی در طول عمل احساس نکنید، بی حسی موضعی برای شما تزریق می‌کند.

پس از جذب ماده بی حسی، فرایند آغاز می‌شود. پزشک، مقدار معینی از ژل را در نقاط خاصی از لب شما تزریق می‌کند و بعد از هر تزریق، محل آن را به سرعت ماساژ می‌دهد. در پایان، یک کیسه یخ به شما می‌دهد تا روی محل‌های تزریق قرار دهید.

تزریق ژل به لب یک تصمیم شخصی است که برخی افراد برای افزایش حجم لب‌ها و فرم‌دهی بهتر آنها انجام می‌دهند. این روش برای افراد مبتلا به عفونت فعال دهانی، دیابت، بیماری‌های خاص و مشکلات انعقاد خون مناسب نیست. اگر شما هم لب‌هایی کوچک و باریک دارید و از این موضوع ناراحت هستید می‌توانید برای تزریق ژل لب در چهارراه طالقانی کرج اقدام کنید.

تزریق ژل در طالقانی کرج
تزریق ژل در طالقانی کرج در نواحی مختلفی از بدن صورت می‌گیرد. محبوب‌ترین نواحی برای تزریق ژل شامل ناحیه اطراف فک و چانه، لب‌ها، اطراف چشم، پلک، گونه و خط گونه، بینی، اطراف پیشانی، بینی و لب و دست‌ها می‌شوند. برای تزریق ژل در طالقانی کرج با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید.

تزریق ژل در اطراف فک و چانه در چهارراه طالقانی کرج
تزریق ژل در اطراف فک و چانه در چهارراه طالقانی کرج ، معمولا برای زاویه دار کردن فک و جلو آوردن چانه از این روش استفاده می‌کنند. تزریق ژل به چانه موجب افزایش حجم و شکل این ناحیه می‌شوند. علاوه براین تاثیر بسزایی در زاویه سازی صورت دارند.

این ژل‌ها از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند و هدف از تزریق آنها، پر کردن و بزرگ کردن ناحیه موردنظر و از بین بردن چین و چروک‌های آن است. معمولا افراد برای رفع مشکلاتی مانند ضعف ماهیچه چانه، گودی عمیق و فرورفتگی چانه، بدشکلی آن، رفع چال روی چانه و زاویه سازی فک و صورت از این روش استفاده می‌کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۴:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)