admin admin .

admin

دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس چه کاربردهایی دارد؟

به این ترتیب خانم‌های باردار دیگر لازم نیست نگران آثار بخیه سزارین خود باشند. یکی دیگر از کاربردهای لیزر کندلا در تهرانپارس برای درمان بیماری‌هایی مانند واریس است.

ملانین پوست و فولیکول‌های موی زائد می‌توانند نور لیزر را جذب کنند. این نور قدرت نفوذپذیری بالایی دارد. بازدهی فوق العاده آن موجب شده است نتایج قابل قبولی برای برداشتن خال و حذف تتو داشته باشد. امروزه برای برداشتن تتوهای سبز و سیاه از دستگاه لیزر الکس کندلا استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از لیزر کندلا در تهرانپارس
لیزر کندلا در تهرانپارس از مزایا و ویژگی‌های خاصی برخوردار است. در واقع می‌توان این روش را از سایر روش‌ها متمایز دانست. از مهم‌ترین ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه می‌توان به احساس امنیت و آرامش افراد حین انجام لیزر کندلا در تهرانپارس ، بازدهی بسیار بالا ، مجهز به تکنولوژی خنک‌کننده پیشرفته ، تاییدیه از FDA ، ضریب خطای پایین ، قابلیت استفاده برای انواع پوست ، نحوه عملکرد ساده و آسان دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس و... اشاره کرد. با توجه به بازخوردهای عالی افراد استفاده کننده از این دستگاه می‌توان لیزر کندلا در تهرانپارس را به عنوان یکی از بهترین روش‌های لیزر موهای زائد بدن معرفی کرد.

تعداد جلسات لیزر کندلا در تهرانپارس
تعداد جلسات لیزر کندلا در تهرانپارس به عوامل و موارد مختلفی بستگی دارد. معمولاً تعداد جلسات در اولین مراجعه‌تان به بهترین مرکز لیزر کندلا در تهرانپارس مشخص می‌شود. ناحیه‌ی مورد نظر برای لیزر، رنگ پوست، رنگ و ضخامت مو از مهم‌ترین عوامل موثر روی تعداد جلسات لیزر کندلا در تهرانپارس است. در پایین به زمان لازم برای لیزر موهای قسمت‌های مختلف بدن اشاره شده است.
• صورت: 30 دقیقه
• گردن و کمر: 30 دقیقه
• زیر بغل: 20 دقیقه
• کل بدن: 60 دقیقه
• پاها: 40 دقیقه
• بازوها: 30 دقیقه
• بیکینی: 25 دقیقه

لیزر کندلا در تهرانپارس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد محسوب می‌شود. این دستگاه توسط شرکت کندلا تولید و با نام تجاری GentleLase Pro نیز شهرت دارد. دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس با طول موجی برابر با 755 نانومتر برای افراد پوست روشن تا سبزه توصیه می‌شود.
نور ساطع‌شده توسط دستگاه لیزر کندلا در تهرانپارس با نور خورشید و لامپ متفاوت است. در واقع نور لیزر کندلا از یک طول موج ثابتی تشکیل شده است؛ اما نور خورشید و لامپ متشکل از اشعه‌های مختلف با طول موج‌های گوناگون می‌باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۰:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)