admin admin .

admin

تخته چندلایی ضد آب چیست؟

تخته چندلایی ضد آب چیست؟ یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین تخته ها در صنایع می باشد. مزیت بزرگ آن، جلوگیری از نفوذ و رطوبت به داخل تخته است. تخته چندلایی ضدآب قابلیت شستشو دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چرا خوردن فرنی اینقدر توصیه می شود ؟

فرنی یک غذای بسیار خوش طعم و مغذی است که انواع مختلفی دارد و استفاده از آن برای کودکان، افراد روزه دار و بدنسازان بسیار مفید است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۰۵:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دگزامتازون

دگزامتازون یا آنطور که رایج است دگزا، یکی از داروهایی است که در اشکال مختلف خود (شربت، قرص، قطره، آمپول، پماد و محلول‌ها) وجود دارد و یکی از پرکاربردترین داروهاست. دگزامتازون، قویترین دارو و یکی از, طولانی‌اثرترین انواع کورتون است که در کنار انواع آنتی بیوتیک‌ها، داروی آشنای ما ایرانی‌هاست.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۵:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دیوار سبز

دیوار سبز Green Wall ، امروزه بسیاری از افراد با معنای گرین وال آشنا هستند. گسترش شهرنشینی باعث شده تا مردم به فکر استفاده بهینه از فضای ساختمان خود بیفتند. دیوار سبز یا گرین وال یک ایده جذاب و مناسب برای داشتن فضایی زیبا و دلنشین در منزل می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۳:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

علل گلودرد کودکان

ویروسی یا باکتریال؟؟ خیلی از موارد گلو درد  به خصوص در فصل سرما به علت ویروس ها هستند یعنی بسته به مکان های مختلف و فصول مختلف 70 درصد گلودردها می تواند به علت ویروس ها باشند . علت دیگر گلودردها بر اثر وجود باکتری بوده که درمان آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۶:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)